Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Splošni pogoji in pogoji bivanja

PRIHOD GOSTOV

  • Prihod je po 14.00 uri, razen ob predhodni najavi v drugem dogovorjenem času z lastnikom.
  • Lastnik na podlagi osebnega dokumenta izvede prijavo gosta.
  • V primeru neustrezne opreme, ki ne sodi v sobo ali apartma, naj se gost dogovori z lastnikom o načinu in stroških hrambe.
  • Pri prevzemu sobe ali apartmaja z lastnikom preveri opremo in inventar, navedeno na seznamu opreme in inventar.
 

ODHOD GOSTOV

  • Odhod do 10.00 ure, razen če ni z lastnikom drugače dogovorjeno.
  • Pri krajših bivanjih, kot so bila prvotno dogovorjena z rezervacijo, se dnevne cene obračunajo po veljavnem ceniku.
  • Ob odhodu gost z lastnikom preveri, če namestitev, oprema in pribor ustrezajo prevzetemu inventarju.
  • Gost je dolžan škodo, ki je nastala v času njegovega bivanja na pohištvu, tleh, oknih, vratih, opremi ali na samem objektu in njegovi okolici (npr. vrtu, hodniku...) ustrezno nadomestiti, oziroma povrniti v denarnem znesku pred svojim odhodom.
  • Storitve v zvezi z bivanjem gosta in nadomestilo za nastalo škodo plača gost lastniku.
  • V primeru predčasnega odhoda, mora svoj odhod najaviti vsaj en dan pred odhodom do 10.00 ure v nasprotnem primeru se zaračuna še en dan bivanja po ceniku.
  • Pri odhodu preverite vse prostore za primer pozabljenih stvari.
  • V apartmajih ne puščajte nobene hrane, smeti in odpadkov, hladilnik naj bo ugasnjen, posoda pomita in zložena v omarice.
 

REZERVACIJSKI POGOJI

Ob pismeni potrditvi rezervacije je potrebno vplačilo 30 % celotnega zneska predvidenega bivanja. Način plačila je možen v gotovini, z nakazilom ali s kreditno kartico.

Rezervacija je zagotovljena po prejetem plačilu akontacije in pismenem potrdilu s strani LD Turizma.

Za nekatere primere najema ali rezervacije, se lahko dogovorijo in veljajo drugačni pogoji bivanja, kot so navedeni v teh splošnih obvestilih in pogojih bivanja.

Prenočevanje gostov, ki v sobi ali apartmaju niso prijavljeni in za bivanje niso plačali, ni dovoljeno.

 

ODPOVED REZERVACIJE

Gost ima pravico do povrnitve vplačane akontacije s pisno odpovedjo bivanja:

  • do 30 dni pred prihodom: 90 % rezervacije
  • do 21 dni pred prihodom: 60 % rezervacije
  • do 14 dni pred prihodom: 40 % rezervacije
  • do 8 dni pred prihodom: 20 % rezervacije
  • od 7 do 1 dneva pred prihodom se vplačane akontacije ne vrača

 

V primeru odpovedi rezervacije manj kot 1 dan pred prihodom (oz. na dan prihoda), je potrebno plačati celotni dogovorjeni znesek nočitev do 3 dni najema.

Za nekatere primere odpovedi rezervacije veljajo drugačni pogoji za povračilo akontacije (npr. bolezen, višja sila,...).

 

REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

Gost mora nepravilnosti, oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem pri lastniku namestitev ali na recepciji LD Turizma v istem dnevu, ko ugotovi nepravilnost.

V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (npr. pomanjkanje čistoče, opreme, lege,...), gost pa o nepravilnostih ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je gost s tako opravljeno storitvijo strinjal. 

Pisno reklamacijo lahko gost vloži najkasneje v roku osmih dni po končanem bivanju. Reklamacija mora biti utemeljena, z ustreznimi dokazi ali potrdilom, poslana na naslov: LD Turizem, Mencingerjeva 10, 4264 Bohinjska Bistrica.

 

OSTALI POGOJI BIVANJA

Cenjene goste prosimo, da upoštevajo naslednja pravila

  • V apartmajih ne sme prenočevati več oseb, kot jih je prijavljenih. 
  • Obiskovalci so dovoljeni v soglasju z lastnikom.
  • Domače živali so dovoljene v soglasju z lastnikom.
  • Skrbno ravnajte z inventarjem in opremo, ugašajte luči in zapirajte armature.
  • Ob odhodu iz sobe ali apartmaja je priporočeno zakleniti vhodna vrata, ali se ravnati nasvetu lastnika. Za krajo osebnih stvari ne nosimo odgovornosti.
  • Spoštujte druge goste in se do njih obnašajte, kot bi si želeli, da se oni do vas.
  • S svojim ravnanjem ne motite reda, miru in spoštujte navedena pravila, še zlasti v nočnih urah (od 22.00 do 06.00) in v času popoldanskega počitka (od 15.00 do 17.00).


Spoštovani gosti!

Želimo vam prijetno bivanje in uresničitev vaših želja in načrtov, zaradi katerih ste ali boste prišli v naš Bohinj! Za dodatna vprašanja in informacije smo vam vedno na voljo.